ارسال پاسخ

۳ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2791

pvc-asso.ir

آخرین تحولات در تولید افزودنی های PVC

تحولات اخیر استابلایزر در Valtris  بر کاهش تاثیرات زیست محیطی متمرکز شده است. بنابراین این شرکت یک خط جدید از استابلایزرهای مایع و جامد توسعه داده است که VOC ها ( ترکیبات آلی فرار ) را حذف می کند.

به گزارش سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، Therm-Chek VT 275 به عنوان یک استابلایزر کلسیم- روی با راندمان بالا و دارای ماندگاری رنگ، شفافیت و پایداری حرارتی عالی توصیف شده است که VOC ها را بیش از 90% در مقایسه با استابلایزرهای روی- باریم متداول کاهش می دهد.


Valtris دارای یک خط کامل از استابلایزر برای تمامی کاربردها عاری از فرمول هایی مانند SVHC (مواد با نگرانی بالا) ، فنل و 2-EH(2- اتیل هگزانول) است.


Valtris همچنین محصولات نوآورانه ای برای پردازندگان اکستروژن برای پاسخگویی به نیازهای افزایش توان و ظرفیت تولید برای کاربردهای اکستروژن ارائه می دهد. Therm-Chek VT 290به منظور حفظ سرعت بالای اکستروژن، در عین حال حفظ یکچارچگی در عایق وینیل توسعه داده شد. این محصول روان کنندگی و پایداری را ضمن حفظ خواص الکتریکی متعادل می کند.


این شرکت همچنین دارای تاییدیه NSF برای یک استابلایزر قلع جدید است. Akcrostab T-5311P در کاربردهای لوله PVC استفاده می شود و برای این بخش از بازار توسعه داده شده است. فراتر از لوله، Valtris مجموعه ای از محصولات استابلایزر قلع با مقادیر مختلف قلع برای پروفیل  PVC، درپوش ها و سایر کاربردها ارائه می دهد. در مورد روان کننده  این شرکت به یک گرید از اسید استئاریک جدید با نام تجاری Petrac 290 VEG دست یافته است که  از مخلوط روغن پالم و روغن سویا مشتق شده و عاری از هرگونه منابع حیوانی است. این افزودنی جدید به مجموعه ی روان کنندهای Petrac اضافه می شود که شامل گریدهای حیوانی اسید استئاریک، پلی اتیلن اکسید شده و وکس ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد